Har du frågor om Grappen?
Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren kring vår produkt Grappen. Hittar du inte svaret på din fråga så kan du ställa den till oss genom att fylla i formuläret som du hittar längst ner på sidan.
Era frågor och våra svar!
Hur många användare kan man ha i systemet?
Antalet användare är obegränsat. Systemet klarar i dagsläget av fyra olika chefsnivåer.
Kan man lägga till egna arbetsmiljöuppgifter som är unika för vårt företag?
Absolut! Utöver de uppgifter som vi lägger in i systemet kan ni skapa egna uppgifter och lägga in dessa i kalendern. Vi står till ert förfogande för rådgivning om vad som enligt lag måste finns med. Vi hjälper er självklart om ni vill det!
Hur mycket support och utbildning för personalen ingår det i priset?
Det ingår en tre timmars utbildning i systemet i våra lokaler eller genom webbinar, för upp till fem personer, vill man ha ytterligare utbildning och support så kan vi naturligtvis ordna det.
Vad kostar systemet?
Vi vill att Sveriges företag ska få tillgång till kostnadseffektivt stöd för att lyckas med sitt arbetsmiljöarbete. Därför finns det två olika prisnivåer beroende på hur stort ditt företag är. Om du har färre än 10 chefer/användare kostar årsavgiften 7500 kr plus moms. Om är upp till 20 chefer/användare kostar det 12500 kr plus moms per år. Är ni fler? Begär offert.
Utöver årsavgiften utgår en kostnad för import av grundplanering som kan skilja sig åt beroende på hur mycket stöd ni önskar. Ring oss så förklarar vi mer!